1894.godine došlo je do željezničkog štrajka na području između San Francisca i Fresna u Kaliforniji. Ovaj štrajk je značio prestanak poslovne i osobne komunikacije na ovoj relaciji, što je dovelo do poslovnih zastoja. Arthur C. Banta osnovao je Victor Bicycles - nešto novo i potpuno drugačije. Želio je izgraditi komunikacijske i transportne veze između gradova, čija je udaljenost 340 km. Svaki kurir je odvozio 25-50 km prije nego što bi predao paket drugom kuriru. Osmišljena je posebna markica, tako da je bilo jednostavno provjeriti kako i kad je paket bio preuziman. Pošiljka od San Francisca stigla bi u Fresno isti dan. Tako je dokazano da to nije samo ideja,već da u potpunosti funkcionira u praksi. Tijekom štrajka (koji je trajao od 7.-18. srpnja 1894) 400 pisama je prevezeno biciklom. Tako je već 1894. godine zaključeno ono,što vrijedi i danas - bicikli su posve pogodni za brzi i siguran transport.
Biciklu najviše odgovaraju veliki, i veći gradovi. Bicikl je brz, jer ga ni najveće gradske gužve ne mogu usporiti. Siguran je, ekonomičan i ne onečišćuje okoliš. Bike kuriri ne koriste benzin, samo hranu i piće - što ih čini još bržima pri prijevozu pošiljki. Ne trebaju nalaziti mjesta za parkiranje,čime se uvelike dobiva na vremenu. Trenutačno u New York City-ju, posluje više od 200 bike kurirskih poduzeća sa više od 2500 bike kurira koji pomažu raznim njujorkškim poduzećima održati maksimalnu učinkovitost.
U Europi,povijest bike kurira počinje s prvim biciklima. Početkom 20.st.dolaze prvi, "novinarski" kuriri. Odmah nakon toga dolaze bike kuriri, prevozeći arhitektonske nacrte, čekove, novac i ostalo. Danas se može pronaći stotine kurira na ulicama Londona, Berlina, Pariza,Osla, Budimpešte, Sofije, Praga, Varšave, Kijeva, Munchena, Berna, Zuricha, Graza, Ljubljane te još mnogih drugih velikih gradova. |